Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Twitter. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Twitter. Mostrar tots els missatges
diumenge, 12 de febrer del 2012
Twitter a les llars d'infants
Comencem a trobar alguna llar d'infants amb compte a Twitter. És el cas de la lar d'infants Blancaneus de Torelló. Així és com anuncien en un article del seu blog el nou mitjà de relació i comunicació amb les famílies:
"JA TENIM TWITTER!!! Ja tenim Twitter a la nostra llar d'infants, ens podeu trobar com a @educaBlancaneus. Intentarem piular amb freqüència el que passa a les nostres aules i així els pares i mares de la nostra escola podreu conèixer encara més el nostre projecte. Animeu-vos i seguiu-nos al Twitter!!!"
Etiquetes de comentaris:
relació i comunicació amb les famílies,
Twitter
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

